niedziela, 16 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Za nominację serdecznie dziękuję GoingMerry z > http://onepieceyaoilove.blogspot.com <.

Co to jest LBA?
Jest to pewnego rodzaju zabawa dla bloggerów/blogów początkujących/o małej liczbie obserwatorów. Nominowana osoba odpowiada na 10/11 pytań, po czym nominuje 11 osób i zadaje im własne 11 pytań. Proste? ;)

Pytania od GoingMerry:

1. Jakie książki najbardziej lubisz?
Uwielbiam czytać i byłabym w stanie przeczytać każdą książkę. Jednak lubuję się w różnego rodzaju fantastyce, nie ważne, czy low, high, dark, sf czy inna. Najmniej przepadam za horrorami, ale poza nimi lubię prawie wszystko ;).
2. Twój ulubiony owoc i warzywo?
Owoc to brzoskwinia. A warzywo? Hm... Może pomidor lub marchew? Nie mam faworyta :D.
3. O czym teraz myślisz?
Generalnie - o odpowiedziach na pytania :D. Część boczną moich myśli zajmują też moje blogi, blogi i historie, które czytam, muzyka i wieeele, wieeele innych spraw :D.

4. Wymarzony kraj do zwiedzenia? Uzasadnij.
Najchętniej zwiedziłabym taki nieistniejący kraj. Narnię, Illeę, Panem, Świat Dysku czy coś w ten deseń. Te kraje mają w sobie to COŚ, co mnie do nich ciągnie. A z prawdziwych? Może Grecję... Interesuję się ich mitologią. 
5. Co Ci się kojarzy z kolorem czerwonym?
Ouu... Studniówka (:D), pomidory, jabłka, róże. A głównie to chyba krew :D. Mam schizę na tym punkcie :D.
6. Masz w posiadaniu lampę dżinna. Jakie są Twoje trzy życzenia?
Hmm... Tyle pomysłów, tak mało do wyboru...
   1. Chciałabym posiadać olbrzymią bibliotekę, wypełnioną wspaniałymi książkami.
   2. Chciałabym wygrać w lotka, aby mieć pieniądze na nowe książki i ogólne nabytki :D.
   3. Chciałabym więcej życzeń ;). Jeśli by nie przeszło, to zażyczyłabym sobie,aby świat stał się lepszym miejscem, bo obecnie dążymy do katastrofy...

7. Którą porę roku lubisz najbardziej? Uzasadnij.
Lato :D. Ponieważ to wakacje, mam urodziny, można spędzać duuużo czasu ze znajomymi, imprezy, nowe znajomości, wspomnienia, dobra pogoda i taaak daalej :D.
8. Harry Potter czy Zmierzch?
Przeczytałam obie serie, i obie lubię. Ale Harry Potter jest lepszy :D. (Zwłaszcza fanficki :D).
9. Czy prowadzenie bloga Cię satysfakcjonuje?
Prowadzę kilka blogów (chyba 9). Satysfakcję sprawia mi każde otworzenie moich blogów przez czytelników. Ale najbardziej cieszę się z każdego komentarza, czy nowego czytelnika. A że czasem pojawia się jedno lub drugie - tak, prowadzenie bloga satysfakcjonuje mnie.
10. Wierzysz w duchy?
Osobiście nie widziałam, ale wierzę, że czasem nie jesteśmy sami, że nasi bliscy zostają z nami po śmierci, chociaż tylko przez jakiś czas i nawet jeśli ich nie widzimy. Czasem dobrze jest wierzyć w takie coś ponad-naturalnego. 
11. Zostajesz więźniem w supermarkecie na całą noc, bez kamer i ochrony - co robisz?
Wyjadam żelki :D. Ewentualnie inne słodycze :D. Otwieram okno i ściągam przyjaciół na małą imprezkę :D. 


Ja nie nominuję aż 11 osób, ale cóż... :D
Nominuję:
 http://mojalawkareturn.blogspot.com
 http://igraniezesmiercia.blogspot.com/
 http://ostatnia-dynastia.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Ulubiona książka, seria książek?
2. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
3. Ulubione zwierzę?
4. Motto życiowe?
5. Ulubiony film?
6. Dowiadujesz się, że został Ci dzień życia. Co robisz?
7. Możesz spędzić tydzień w świecie przedstawionym w książce/filmie. Gdzie lądujesz?
8. Możesz wybrać sobie super moc. Co wybierasz?
9. Najgorsza ekranizacja książki?
10. Najlepsza ekranizacja książki?
11. Którą księżniczką Disney'a chciałabyś być?

Czekam na odpowiedzi! :D

7 komentarzy:

  1. Cudne odpowiedzi xD
    I te śmieszne, i te poważne i przyznam, że szczególnie ciekawiła mnie odpowiedź na 11 pytanie (zrobiłabym to samo) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się odpowiedzi ;) Twoje pytanie były zabawne :D

      Usuń
  2. Super odpowiedzi :D Podejmuje twoje wyzwanie, nie dam się tak łatwo. Poza tym masz super pytania, na które chciałabym odpowiedzieć. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Odpowiem na nią w sobotę ;)
    Pozdrawiam
    Igrająca ze Śmiercią

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, zapraszam serdecznie na mój blog (opowiadanie) www.mytvdmaria.blog.pl Jest on dla fanów TVD :)

    OdpowiedzUsuń